HONK Huisartsenpraktijk maandag tm vrijdag 8-17 uur Hertog Aalbrechtweg 5a Alkmaar   085-0791100   infohonkhuisartsen@honk.nu

Klachten over de praktijk

 

Heeft u een klacht? Bespreek uw klacht eerst met de huisartsenpraktijk

Wanneer u niet tevreden bent, dan stellen we het op prijs als u dit eerst met ons bespreekt. Bij de HONK Huisartsenpraktijk voert iedereen zijn werk zo goed en nauwkeurig mogelijk uit. Het is voor ons van groot belang dat u tevreden bent over de zorg- en dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat sommige zaken anders lopen dan u had verwacht. U kunt dit kenbaar maken door met de betreffende medewerker uit onze praktijk in gesprek te gaan. Wilt u een klacht melden bij de HONK Huisartsenpraktijk? Stuur ons dan een email of neem telefonisch contact op. 

Klachtenformulier

Klachtenformulier HONK Huisartsenpraktijk

 

Gegevens van de patiënt (kan dezelfde persoon zijn)


Aard van de klacht


Wilt u een klacht indienen bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris?

Komt u er met ons niet uit of vindt u het lastig om rechtstreeks met ons in gesprek te gaan, dan kunt u uw klacht melden bij de klachtenfunctionaris door het invullen van het klachtenformulier. U kunt de klachtenfunctionaris ook bellen voor meer informatie op maandag tot en met donderdag van 9.00-17.00 uur via 072-527 27 00.

Of u kunt een brief schrijven naar:
HONK
t.a.v. de klachtenfunctionaris
Hertog Aalbrechtweg 5
1823 DL Alkmaar

HONK Huisartsenpraktijk is aangesloten bij de klachtenregeling van Huisartsen Organisatie Noord-Kennemerland (HONK). Wilt u weten hoe wij na uw melding omgaan met uw klacht? Klik hier voor uitleg over onze klachtenafhandeling.  Bent u geïnteresseerd in ons interne klachtenreglement, klik dan hier.