Klachten over de praktijk
Heeft u een klacht? Bespreek uw klacht eerst met de huisartsenpraktijk
Wanneer u niet tevreden bent, dan stellen we het op prijs als u dit eerst met ons bespreekt. Bij de HONK Huisartsenpraktijk voert iedereen zijn werk zo goed en nauwkeurig mogelijk uit. Het is voor ons van groot belang dat u tevreden bent over de zorg- en dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat sommige zaken anders lopen dan u had verwacht. U kunt dit kenbaar maken door met de betreffende medewerker uit onze praktijk in gesprek te gaan. Wilt u een klacht melden bij de HONK Huisartsenpraktijk? Stuur ons dan een email of neem telefonisch contact op.
Wilt u een klacht indienen bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris?
Komt u er met ons niet uit of vindt u het lastig om rechtstreeks met ons in gesprek te gaan, dan kunt u uw klacht melden bij de klachtenfunctionaris door het invullen van het klachtenformulier. U kunt de klachtenfunctionaris ook bellen voor meer informatie op maandag tot en met donderdag van 9.00-17.00 uur via 072-527 27 00.
Of u kunt een brief schrijven naar:
HONK
t.a.v. de klachtenfunctionaris
Hertog Aalbrechtweg 5
1823 DL Alkmaar
HONK Huisartsenpraktijk is aangesloten bij de klachtenregeling van Huisartsen Organisatie Noord-Kennemerland (HONK). Wilt u weten hoe wij na uw melding omgaan met uw klacht? Klik hier voor uitleg over onze klachtenafhandeling. Bent u geïnteresseerd in ons interne klachtenreglement, klik dan hier.
