Heeft u een klacht?
Klanttevredenheid
Bij HONK Huisartsenpraktijk voert iedereen zijn werk zo goed en nauwkeurig mogelijk uit. Het is voor ons van groot belang dat u tevreden bent over de zorg- en dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat sommige zaken anders lopen dan u had verwacht.
Bent u ontevreden over de gang van zaken of over de manier van handelen van een hulpverlener bij HONK Huisartsenpraktijk, dan willen wij dat graag van u horen. Wij nemen uw klacht serieus en het kan ons helpen bij het verbeteren van de zorg. HONK Huisartsenpraktijk maakt gebruikt van de klachtenregeling van Huisartsen Organisatie Noord-Kennemerland (HONK).
Hoe meldt u een klacht?
Een klacht kunt u melden bij de klachtenfunctionaris door het invullen van het klachtenformulier.
U kunt de klachtenfunctionaris ook bellen voor meer informatie op maandag tot en met donderdag van 9.00-17.00 uur via 072-527 27 00.
Of u kunt een brief schrijven naar:
HONK
t.a.v. de klachtenfunctionaris
Hertog Aalbrechtweg 5
1823 DL Alkmaar
Wilt u weten hoe wij na uw melding omgaan met uw klacht? Klik hier voor uitleg over onze klachtenafhandeling. Bent u geïnteresseerd in onze interne klachtenreglement, klik dan hier.
