HONK Huisartsenpraktijk maandag tm vrijdag 8-17 uur Hertog Aalbrechtweg 5a Alkmaar   072 - 527 27 00   info@honkhuisartsenpraktijk.nl

Heeft u een klacht?

Klanttevredenheid
Bij HONK Huisartsenpraktijk voert iedereen zijn werk zo goed en nauwkeurig mogelijk uit.  Het is voor ons van groot belang dat u tevreden bent over de zorg- en dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat sommige zaken anders lopen dan u had verwacht.

Bent u ontevreden over de gang van zaken of over de manier van handelen van een hulpverlener bij HONK Huisartsenpraktijk, dan willen wij dat graag van u horen. Wij nemen uw klacht serieus en het kan ons helpen bij het verbeteren van de zorg. HONK Huisartsenpraktijk maakt gebruikt van de klachtenregeling van Huisartsen Organisatie Noord-Kennemerland (HONK).

 

Hoe meldt u een klacht?
Een klacht kunt u melden bij de klachtenfunctionaris  door het invullen van het klachtenformulier.

 

U kunt de klachtenfunctionaris ook bellen voor meer informatie op maandag tot en met donderdag van 9.00-17.00 uur via 072-527 27 00.

 

Of u kunt een brief schrijven naar:

HONK

t.a.v. de klachtenfunctionaris

Hertog Aalbrechtweg 5

1823 DL Alkmaar

 

Wilt u weten hoe wij na uw melding omgaan met uw klacht? Klik hier voor uitleg over onze klachtenafhandeling.  Bent u geïnteresseerd in onze interne klachtenreglement, klik dan hier.